Σωστή διατροφή = Υγιή μαλλιά!
Σωστή διατροφή = Υγιή μαλλιά!



Τα συστατικά στοιχεία των μαλλιών

Η τρίχα αποτελείται από δύο βασικά συστατικά: την κερατίνη και το νερό.  Το χρώμα των μαλλιών που έχουμε  καθορίζεται από δύο πρωτεΐνες: την ευμελανίνη και τη φαιομελανίνη. Τα σκούρα μαλλιά έχουν πιο πολλή ευμελανίνη, ενώ τα ξανθά και τα κόκκινα μαλλιά έχουν περισσότερη φαιομελανίνη.

Κάθε τρίχα έχει αποτελείται από 3 στρώματα:

1:  το στρώμα που βρίσκεται στον πυρήνα το οποίο  δεν επηρεάζεται από τα προϊόντα περιποίησης και styling των μαλλιών.

2:  τον φλοιό, ο οποίος περιέχει τη χρωστική ουσία και μπορεί να αλλοιωθεί από τις βαφές, το ντεκαπάζ κλπ.

3:  το εξωτερικό στρώμα στο οποίο φαίνεται η υγεία και η λάμψη των μαλλιών.


Η διάμετρος είναι αυτή που καθορίζει το αν μία τρίχα είναι χονδρή ή λεπτή. Η διάμετρος της τρίχας κυμαίνεται από 15 micron (πολύ λεπτή) έως 170 micron (πάρα πολύ χονδρή). Μια μέση διάμετρος θεωρείται μεταξύ 60 και 110 micron. Οι ξανθιές έχουν πιο πολλά μαλλιά και πιο λεπτή και ευαίσθητη τρίχα.

Σωστή διατροφή = Υγιή μαλλιά!
Εκτός από τα προϊόντα περιποίησης των μαλλιών, σημαντικό επίσης ρόλο παίζει και η διατροφή. Ναι και βέβαια υπάρχουν τροφές για να κάνουν τα μαλλιά λαμπερά και όμορφα, γεμάτα υγεία!

Βιταμίνη Α: τα αντιοξειδωτικά αυτά παράγουν υγιές  περιβάλλον για την ανάπτυξη της τρίχας. Η έλλειψη της βιταμίνης Α διακόπτει την ανάπτυξη της τρίχας και μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε αποχρωματισμό.

Καλές πηγές θεωρούνται:
1. λιπαρά ψάρια
2. κρέας
3. γάλα
4. πράσινα φυλλώδη λαχανικά
5. ροδάκινα
6. καρότο
7. βερίκοκο

Βιταμίνη C: ισχυρό αντιοξειδωτικό και συστατικό του κολλαγόνου που βρίσκεται σε όλους τους ιστούς της επιδερμίδας.

Καλές πηγές θεωρούνται:
1. φρούτα
2. ακτινίδιο
3. πιπεριά
4. πατάτα
5. λαχανικά εποχής

Βιταμίνη Ε: ισχυρό αντιοξειδωτικό που προωθεί την κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής και προστατεύει τη μεμβράνη της τρίχας.

Καλές πηγές θεωρούνται:
1. λάδι
2. σπόροι
3. ξηροί καρποί
4. πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Βιοτίνη (σύμπλεγμα βιταμινών Β): βοηθάει στην παραγωγή κερατίνης, παίζει ρόλο στην πρόληψη της τριχόπτωσης αλλά και στην παραγωγή νέων τριχών.

Καλές πηγές θεωρούνται:
1. μαγιά μπύρας
2. δημητριακά ολικής άλεσης
3. κρόκοι αβγών
4. συκώτι
5. ρύζι
6. γάλα

Βιταμίνη Β12: σημαντική για την υγεία των μαλλιών.

Καλές πηγές θεωρούνται:
1. άπαχα κρεατικά
2. ψάρι
3. πουλερικά
4. αβγά


Οι υπερβολικές δόσεις συμπληρωμάτων βιταμινών αποθηκεύονται στο συκώτι, είναι τοξικές και μπορεί να προκαλέσουν απώλεια μαλλιών και άλλα σοβαρά προβλήματα υγείας. Για αυτό λοιπόν όλα με μέτρο!

Περισσότερες αναρτήσεις από το HairCut.gr!


Αναρτήθηκε από: Κίκκα Ουζουνίδου, Webmaster
6 / 2 / 2018 @ 10:36
Μαλλιά - Άρθρα
Στείλτε μήνυμα στον συντάκτη






επιστροφή


Hair tip!
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και υπό την επήρεια των ορμονών σταματά η φυσιολογική διαδικασία της τριχόπτωσης (70-150 τρίχες την ημέρα) ή μπλοκάρεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα μαλλιά να πληθαίνουν και να συσσωρεύονται χωρίς να πέφτουν.


HairCut.gr Salons.gr OlaTaKommotiria.gr NyfikoXtenisma.gr Kommotika.gr Blog     Facebook Twitter Google+ YouTube Pinterest
browse
                     
socialize
HairCut.gr v.4  |  this is a Hellenic website  |  touched by .GNOSIA  |  All rights reserved. Copyright 2008 - 2018
Όροι Χρήσης   |  Προσωπικά δεδομένα   |  Αποποίηση ευθύνης