• Η Γλώσσα σώματος του επαγγελματία Κομμωτή


    Πολλοί από εμάς έχουν ακούσει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του μηνύματος που τελικά φτάνει στον αποδέκτη μεταδίδεται από τη μη λεκτική επικοινωνία και όχι από τα λόγια που θα πούμε.

    Πολλοί από εμάς έχουν ακούσει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του μηνύματος που τελικά φτάνει στον αποδέκτη μεταδίδεται από τη μη λεκτική επικοινωνία και όχι από τα λόγια που θα πούμε.

    Αν εκφράζαμε σε ποσοστό τις συνιστώσες της αποτελεσματικής επικοινωνίας θα μέναμε έκπληκτοι από αυτά που αναφέρει η επιστήμη του Marketing.

    · Μόνο το 7% επηρεάζουν οι λέξεις που χρησιμοποιούμε σε αυτό που καλείτε αποτελεσματική επικοινωνία.

    · Το 38% έχει να κάνει με τον τόνο και την χροιά της φωνής μας και

    · Το 55% της επικοινωνίας γίνεται μέσω της Γλώσσας του σώματος. Η γλώσσα του σώματος έχει να κάνει με την εμφάνισή του, με τις κινήσεις που κάνει το πρόσωπό, το σώμα, τα άκρα αλλά και τα επαγγελματικά εργαλεία που χρησιμοποιεί.

    Ο πελάτης μέσα στο κομμωτήριο κοιτά τον επαγγελματία από την κορυφή μέχρι τα νύχια.

    Πως είναι ντυμένος, τι φέρει επάνω του ως αξεσουάρ, ποιο είναι το δικό του κούρεμα, πόσο περίτεχνες είναι οι κινήσεις που κάνει και τι εργαλεία χρησιμοποιεί.

    Σημαντικές προτάσεις αναφορικά με τα εργαλεία του επαγγελματία, το επώνυμο brand, το design τους μπορείτε να βρείτε μέσα στο www.bbay.gr


  • Δειτε κι αυτα: